SKRIVET: 2008-06-29, kl 23:17:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ingen tärna

Jag var på väg att krasha imorse. Grät jättemkt vilket var riktigt jobbigt.
Vette fåglars vart jag ska skriva av mig eller vända mig, tror inte det finns någonstans längre liksom.

...i alla fall så har det blivit som så att jag inte ska vara tärna längre.
Är jag då välkommen ?

Nu är i alla fall söt-Lina här. Wiiiiiie. *lovely*
Snart ska vi sova, vi har nyss lyssnat på Knut. ASG.

Vad ska jag säga, vad ska jag känna, hur ska jag reagera, vem ska jag låtsas vara???


Thérèse

varför får du inte vara tärna längre??

Kramar om!!



PUBLICERAT: 2008-06-30, 20:15:05 | URL: http://vattenfallen.blogg.se/
Thérèse

men för att du höll på att krasha har väl inte med saken att göra?? ja menar om man har blivit tillfrågad så ska man väl få vara oavsett? hmm..tycker synd om dig iaf eftersom att det är en sån fin grej..

Kram



PUBLICERAT: 2008-07-04, 05:58:27 | URL: http://vattenfallen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: