SKRIVET: 2008-06-15, kl 22:41:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hela min värld har ändrats

Nu är Daniels semester slut då. Tråkigt :/
Imorgon börjar han jobba igen. Hoppas han är ledig på midsommarafton! Han borde ju vara det.
Men vad ska man göra då?

Folk frågade i förra inlägget om jag är gravid. Öhhhh?`WHAT?!? Fick den frågan på Rus-caféet för ett tag sen också, av en snubbe. Min haka föll säkert minst 5 m nedåt. Han frågade "har du en bulle i ugnen". Har jag sådan mage?!?

/(%(/&)/()!/%)&%

Jag ska vara vaken ända till 8.00 imorgon-bitt. Jag vette fåglars vad jag ska göra hela natten.. hmm..
Just nu spelas det lite Takida i alla fall.. När alla lagt sig ska jag diska, plocka, packa och sånt tror jag.
Sen blir det väl uppdatering av bloggen x antal ggr också skulle jag tro :P
Fattar inte varför inte alla mina gamla blogg-läsare från Lunar följt med mig hit, fast en del tror jag har följt med iaf :)

Det var en tjej här och kikade på min lägenhet idag, på torsdag kommer nästa. Vore t.om bra om någon ville ha den from 1/7. Money money money :D
Fast det vore såklart om någon ville ge oss en 2:a också. Snälla? *hundögon*
JAG VILL FLYTTA NUUUUU!
För jag vill leva livet med Darling. Vi kommer få det underbart ihop.

Daniel

Jag hoppas att EEG´n visar att jag är "epilepsi-fri" nu, eller vad man ska säga. Det vore gött mos det! Fast vad skulle det spela för roll? Märker inte av Trileptal´en ett dugg och den kan man äta även när man är gravid så det så *he he*


Daniel

Jag är så hot i den bilden där :3

Ses i morgon, doll!



PUBLICERAT: 2008-06-15, 22:48:21 | URL: http://ilduce.blogg.se/
Madde

Det har väl inte med magen att göra, utan biten där du skrev att psyk ska få veta en sak om en månad, och din mamma och hennes snubbe ska få veta en annan sak om en månad också. ;) Vad är det de ska få veta? Kram Madde


Tony

Tjoba tjejen...



Klart folk frågar om du e på burken när du har en hemmlis så där...



Hoppas allt är bra me dej... va rädd om du....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: