SKRIVET: 2008-06-13, kl 23:52:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Födelsedagsbarn

Idag fyller mami år. Så vi åt födelsedags-fika på Almas. Jag, mami, Daniel & Kjell.
Ikväll var det tacos hemma hos mamma. Sen såg vi på fotboll, Holland - Frankrike.
Mamma hejade på dom med snyggast färg på tröjorna, Frankrike. Jag & Daniel hejade på Holland som sen också vann! Dom spöade Frankrike med 4-1 =)
Jag skrek som en idiot varje gång en Holländare gjorde mål haha.
Imorgon ska vi antagligen till Daniels föräldrar och se fotboll.. hihi. Då blir det ju Sverige - Spanien =)
Yeah yeah!

Träffat Mika en snabbis idag, vi spelade lite spel men jag va kass (som vanligt)
Var till Bettis på förmiddagen och drack kaffe.. fick mina ljus jag beställt.

Nej, fan så tråkigt jag skriver :/

Min lägenhet blev "för-besiktad" idag & det blev godkänt. Hoppas det blir godkänt sen också, vid slutbesiktningen.

Läste en riktigt bra krönika i Aftonbladet idag om Fritzl.. håller helt med. För hur fan är man funtad i skallen om man skickar kärleksbrev till den karln? Jag bara undrar. En bankrånare kanske kan vara eller verka tuff, men någon som låst in sin dotter i en källare o.sv.. är det "tändande"?
Finns säkert kvinnor som skickar beundrarbrev till Anders Eklund också. Vad ser man hos honom? Har han något bra att ge? Verkar han kärleksfull?


Jonas

Det finns väl ingen i hela världen som helt uppriktigt kan säga att dom gillar fransmän?

Nej fy fan, skjut av dom, hela bunten.

Anders Eklund kan man också skjuta. Börja med att skjuta honom i benen, sen armarna, sen plågar man honom tills han ber om att få ett slut på lidandet. Då lämnar man honom bara. Fasen vad brutal jag låter.

Lätt att verka elak vid tangentbordet. ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: