SKRIVET: 2008-06-25, kl 20:20:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fira

Eftersom Darling fick (bra) lön idag så bestämde vi oss för att fira det genom att äta fin-mat, dvs på Scandic. Väldans gott :D

Struntade i simningen idag, magen värkte ju så mkt :(
Dumma dumma!

Kört några kartonger till nya lägenheten idag i alla fall. Imorgon måste jag städa och plocka en massa i min lägenhet eftersom hyresgästerna kommer redan imorgon. Jag som trodde dom skulle komma på fredag. Aja, det blir nog bra ändå.

Har bestämt mig för att sälja soffan och vardagsrumsbordet i alla fall. Om jag får det sålt kan vi åka utomlands :)
Hittat en lägenhet också som vi kanske vill ha, vi får se..

Nej nu ska jag vila tills Darlo kommer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: