SKRIVET: 2008-06-23, kl 13:29:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

En svår och jobbig grej

Jag har så ont i magen idag så jag har inte orkat göra något. Inte ens lunch till Daniel så när han kom hit stekte vi på lite nuggets vilket var gott. Daniel är bara för snäll. Brödet var slut och jag gnällde i sms. Så han åkte hit vid 9.45 med bröd =D
En Bella utan frukost är ingen rolig Bella.. Fast jag börjar (tyvärr?) vänja mig av med att äta frukost.

Fick brev från FK idag om att sjukersättningen ändras efter 364 dagar. Jag måste bara hitta ett jobb! Men hur faen ska det gå till när jag inte har några kontakter? Dessutom VVV, Våga Vägra Vården.

Synd att jag inte skrev upp när jag slutade med medicinen, men jag tror det var 4 veckor sen. Yihaaaaaaaaaaa! =)
Mår fan bättre nu än när jag åt den ju.

Kanske måste köpa någon bra möbel för förvaring av kläder, men vet inte vad man ska välja. Beslutsångest.

Imorgon flyttar Zeddicus Zul Zorander, hoppas det funkar att ha kvar "Klossen" bara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: