SKRIVET: 2008-06-07, kl 18:18:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

EM har börjat

Blev inget bloggande igår, fanns ingen tid till det =/
Var till Säter ett tag igår. Så jag lekte med en hund i vattnet där vi badade :P
Han va jätteduktig på att simma :) hihi. Kastade en plastflaska som han simmade efter om och om igen.

Sen fick jag leka med Filip hos Daniels föräldrar. Vi skvätte vatten på varann, jaga varann o.sv :P

På eftermiddagen var jag & Daniel till stan och kikade på nationaldagsfirandet. En del folk va det iaf, men rätt tråkigt tyckte jag.

Idag har vi hälsat på Marita (pappa var och cyklade Siljan runt), handlat, solat i en park... myyyyyyys :D

Har fotbollen på nu faktiskt, Tjeckien spelar mot Schweiz.
På tisdag spelar Sverige, spännande!
Köpte en tuta idag, en sån dom brukar ha dom som sitter på läktaren. Så jag har tutat från min balkong idag.
HAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: