SKRIVET: 2008-06-01, kl 18:24:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

den vackratste stunden

...i livet var den när du kom!
"kom änglar, kom älvor.
det börjar bli kallt.
...den jävligaste stunden var den när du gick"

30/7 Lars Winnerbäck i Säterdalen. LÄNGTA!!!!
Jag, Lii och Daniel ska gå :D

Jag har inte motionerat idag *suck*
Missade Friskis dessutom, då satt jag på Richars balkong.

Låg i Soltorgsparken i 2 timmar imorse. Riktigt gött!
Varit till D´s lägenhet och matat Klossen & Zed.
Fikat hos Mika. Kom hem för ett tag sen från Richard. Var sååå skönt att sitta där på hans balkong. Dessutom väldigt trevligt att sitta där och prata en massa =)

Köpte en ny handsfree till min mobil häromdagen, men den åker ur telefon-jäveln hela tiden. Så jag tror jag måste gå dit och byta. Grrrrr!!! Tur man har 1 års garanti.
FÖRBANNAT OCKSÅ :P

Jag vill börja plugga. Hittade en utbildning jag vill gå som finns på distans, Hälsopedagog för barn och ungdomar. Men naturligtvis så ska man ha erfarenhet. Jävla fittbajshelvetesskitpiss. Så, vad göra?

Imorgon ska jag ringa och boka bungy jump-hopp :D

Nu ska jag cykla till Skräddarbacken!
//TJIPP <--- som Hajk-Bengt skulle ha sagt :P


Sanna

Just nu pågår det en designtävling i min blogg, var gärna med och tälva om du vill ha en helt ny design till din blogg :)
Mer info finns på min blogg.



PUBLICERAT: 2008-06-01, 18:36:37 | URL: http://sannawiberg.blogg.se
Milla

Åh, Lars Winnerbäck är så bra! :)



PUBLICERAT: 2008-06-01, 19:28:42 | URL: http://doden.blogg.se
Lotta

you know whaaaat.. jag ska OCKSÅ se winnerbäck i sommar!! för första gången.. helt sjukt! :D
fast jag ska till sundsvall och se karln.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: