SKRIVET: 2008-06-24, kl 21:26:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dålig allsång med kattbestyr

Stackars tjocka feta Zedd som lämnades till ett katthem i Smedjebacken idag, men han kommer komma till ett bra hem. Och på katthemmet kommer han trivas jättebra med alla katter :)
Hon som tog emot oss påtalade flera ggr hur stor Zedd är höhö.

Har hittat en jättebra och passande dikt till Mika & Jonas bröllop :D
Ska ju läsa dikt i kyrkan, inför över 50 pers! *nervöst*

Höll på att få gå in på campingområdet idag. Skulle dela ut flygblad åt RUS nämligen. Vi kom in och en av tjejerna jag hade med mig visade sitt Peace & Love-armband. Men när vi kommit in ville vakten naturligtvis se mitt och den andras armband. FAAAAAAN!!!!!
Så vi fick gå till stället där folket hämtar ut armbanden. Lämnade ifrån mig några blad i alla fall :P

Det är synd om mina vänner.
En har en farmor som har cancer.
Och en annan har blivit singel.

Allsång på Skansen började idag, men oj vad dåligt det var ikväll. Miss Li var väldigt bra iaf :)
Och henne får jag se 30/7. LÄNGTAR! Hon & Lasse, vet ni.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: