SKRIVET: 2008-07-27, kl 12:25:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sommarstuga

Hann aldrig blogga igår..
Nåväl. Flyttade och plockade och hade oss i ca 6 timmar igår. FY FAN!!!
Räckte med att fylla Ka´n 3 ggr + ett lass på pappas släpkärra. Skönt det iaf. Nu är det bara den där jävla städningen kvar vad gäller min lägenhet. Men sen är jag FRI från den =)

På kvällen vid 17 kom Bettan, Sofie och Kea och hämtade mig. Vi drog till Bettans stuga. Myyyyyyys. Att man kan ha så underbara vänner känns helt fantastiskt =)
Satt ute på gräset länge och pratade. Sen flyttade vi oss till altanen. La mig efter 12 men dom andra satt nog uppe ett tag till. Vi spelade lite spel. Jag var bättre på "Så det kan låta" än tidigare :P hehe
Fick inte upp ytterdörren idag så jag fick klättra ut genom fönstret.. :P
Älskling kom och hämtade mig strax före 10. Vi åt frukost när vi kom hem. Sen inte gjort så mkt.. var meningen att jag, mami och Kjell skulle börja städa lägenheten idag medans Daniel plockar här hemma. Men jag är inte den piggaste idag så vi gör det imorgon istället. Jag mår lite sådär idag.

Igår morse hade jag panik. Vägde mig och hade fan gått upp! Hur är det möjligt? Jag trampade dressin 2 dagar i värmen och det är inte det lättaste + att det inte blev alltför mkt mat.. Muskler, säger Daniel. Tror jag inte ett skit på!
Jag ska fan ner i vikt, 2-3 kg vore bra för då gör det inget om man går upp 0,5 & alltså pendlar lite.

Åhhhhh vad jag hatar. Kan inte säga det nog många ggr. Men jag hatar ta me fan den här jävla sommaren.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: