SKRIVET: 2008-07-25, kl 21:55:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Solbränd

Känns verkligen att man fått färg efter att ha kört dressin. Jag hade oftast på mig korta shorts & bikini-överdel :)
Är jättetrött nu. La mig 20.30 & läste i min nya tidning, Amelia. Men Mickis hörde av sig senare och sa att hon ville komma och dricka kaffe. Bara att gå upp och klä sig igen då.. :P
Men nu fick jag sms om att hon blivit för svettig =/ Sånt som händer, vi får försöka ses imorgon istället. Hoppas vi gör det! Var ju så längesen sist, känns då som det i alla fall. Tror det var i måndags. Och det är l ä n g e för att vara vi!

Blir inget Sthlm på måndag :(
TRÅKIGT!
Så det blir nog att städa ur lägenheten istället. Men oj, vad kul *inte*
Ska jag tröstshoppa lite från nätet kanske? Postorder kanske kan lätta upp lite.. hehe.

Ska försöka lägga in lite bilder från dressin-färden imorgon. Om jag får tummen ur så att säga..

Nej, nu väntar ta me fan sängen! cya


mika

ja vi måste fan ses så fort som möjligt, har saknat dig! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: