SKRIVET: 2008-07-10, kl 22:14:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

semester

Gick en promenad idag på förmiddagen, gick lite fel ett tag *panik*
Annars har jag inte gjort så mkt. Åt kvällsmat hos Daniels föräldrar, det var någon thai-soppa. Smörgåsar stod framdukade men jag avstod..
Sen var vi ner i Säterdalen och kollade på Talang-jakt eftersom Nathalie var med, hon och en kompis dansade. Hihi. Dom som var bäst var ett punkband som framförde låten "800 grader" men dom kom tyvärr inte bland dom 3 bästa.
Fan vad ont i baken jag fick av att sitta på dom där hårda träbänkarna i 2 timmar!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Nyss kommit hem. Handlat lite på Maxi på vägen hem. Tvättmedel, sköljmedel, dricka..

Daniel har semester nu, visst är det skönt & jag slipper vara själv. Men ändå, det känns lite "so?!" tyvärr :/

Var lite ledsen idag. Jag är så trött på den här jävla skiten :(

Var och kollade posten idag, farmor hade skickat 500 spänn till mig. Världens snällaste farmor eller vadå? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: