SKRIVET: 2008-07-08, kl 10:21:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

rädslan finns där

Hade svårt att somna i söndags, igår var det ännu svårare! Tror jag somnade vid 1. Var jätteledsen och så innan. Daniel blev så orolig, förlåt mig.. Oroar mig så mkt för läkarbesöket, framtiden, m.m m.m.
Försöker tänka positvit och framför allt VARA positiv, men det är inte så lätt alla gånger :/
Så har det kännts lite som att jag mår sämre nu, men det är nog bara en falsk känsla skulla jag tro. Man kan ju alltid hoppas i alla fall. För snälla, låt mig få må bra nu!

Darling är hemma idag också. Stackarn som har så ont i magen *puss*

Om man kanske skulla äta en persika? Vore gott. Men kom nu på att vi åt upp dom sista igår. Får ta ett äpple istället då :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: