SKRIVET: 2008-07-07, kl 21:49:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Promenad

Hade tänkt se film vid 20.30 men blev promenadsugen så jag & Elski tog en promenad runt här i området. Flummigt, roligt, mysigt, skönt :D
..och lite småkallt faktiskt.
Blev iaf en promenad på ca 45-50 min.

jag saknar Maja

Jag hatar att jag hatar mig själv.

Nu är det inte många dagar tills jag ska till läkar(jäveln) & jag är lite smånervös faktiskt. Tänker mycket på famtiden, hur jag ska få dagarna att gå o.sv. Kan ju inte bara motionera, städa och liknande tills Elski kommer hem. Vill ju göra något vettigt. Ska börja läsa mer böcker har jag tänkt, men det kan jag ju inte göra flera timmar varje dag *suck*
Är rädd att bli utförsäkrad från FK, det blir ju bara hårdare och hårdare.
Tänk så klarar jag inte ett vanligt heltidsjobb?!?

HJÄLP!!!!


Lotta

Jag jämt grym ångest över framtiden, jobb och FK jag med.. Kan vakna mitt i natten och bara må så pissigt över sånt att jag bara vill upp och skada mig ;/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: