SKRIVET: 2008-07-09, kl 09:25:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

nervositet

Sovit riktigt bra i natt. Somnade vid 00.30 tror jag. Vaknade sen strax före 6 och var vaken ett tag, men somnade sen om och sov till 8.15. Skönt :)

Litar inte på vågen, tror nämligen att den visar mindre än den ska. Ska ta hit min våg någon dag, får se vad den visar.
Daniels visar 50,3 kg iaf. När jag för ett tag sen vägde ca 53 kg sa jag att det var ok men att jag gärna vill väga 50 kg. Nu när jag väger 50 kg känner jag ingen skillnad. Tro nu inte att jag är så dum att jag tror att man känner sig lättare när man väger 3 kg mindre.. Något jag märkt är dock att klockan sitter lösare. Har på det minsta hålet, eller vad man säger. Den har ju suttit löst länge, men nu sitter den ännu lösare. Mina jeans sitter också slappare.

Är ganska nervös nu! Vet inte alls vad jag ska säga till läkaren. Visst, det brukar falla sig ganska naturligt men ändå. Svårare när det är någon jag aldrig träffat också.

Daniel tycker inte att jag behöver köpa någon present till honom eftersom han fick ett PS2 förra veckan. Men något litet vill jag ju köpa, något måste han ju ändå få :)

Tänk på mig kl 14.00 för då sitter jag hos läkaren.
-rädd-


cinaoptimist

hoppas att det gick bra hos doktorn när får jag komma på besök i ditt nya hem då??????



PUBLICERAT: 2008-07-09, 14:14:58 | URL: http://cina71.blogg.se/
linnéa

Jag tror inte det, låter det vara ;) Det vore väl bra iofs men men... Jag blve ju inte skadad.



PUBLICERAT: 2008-07-09, 15:42:27 | URL: http://flyfranallt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: