SKRIVET: 2008-07-24, kl 08:19:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mot Vansbro

Jag mådde lite dåligt igår. Äcklas över mig själv. Blir rädd och förvirrad vid beröring. Konstig känsla måste jag säga.
Och jag vill inte känna så! Inte heller kan jag öppna mig för någon. För, vem skulle det vara i så fall? Som skulle kunna tänkas förstå..? Pratade dock med Elski Pelski igår. Sötnosen :D
Och han kramade mig hårt, hårt.

Nu ska vi snart åka till Vansbro. Sen blir det att trampa dressin i flera timmar. Sen slår vi läger någonstans & tältar :D
Kommer bli underbart det här.

Nej, nu ska jag göra mig klar och kolla så allt är packat. Darling vattnar just nu blommorna.

Jag har redan börjat min Operation "Få Daniel att vilja göra något häftigt".
Många vet ju vilken min drömresa är. Det är ju en vandringsresa till Kilimanjaro! Vore grejer det :P
Finns det fler som vill följa kanske?
Kostar mellan 25 000 och 30 000 ungefär.


mika

du kan alltid prata med mig. vad det än gäller. så du vet. kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: