SKRIVET: 2008-07-31, kl 20:24:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

MITT söt-troll :D

Skulle & bada med lite folk efter Säterdalen men det börja ju regna & åska. Blev glass i Romme istället.

När Daniel slutat åkte vi till Kupolen och shoppa lite. Kläder & leksaker till MITT gull :D
En kjol & en top + några små dockor. hihi.
Så köpte jag & Darlo 2 böcker var också, så nu har vi minsann läsning! En av hans böcker är på närmare 800 sidor med minimini-text :P
Efter Kupan var vi till pappa. Mami & Kjell kom också dit. Vi fikade och var till lekparken.
Kanske att jag & mamma ska vara barnvakt åt tösen imorgon *hoppas hoppas hoppas*
Pappa & Marita ska nämligen bort, pappa ska cykla Storsjön runt. Brorsan & Ulrika är på väg mot Borlänge, men visste inte om dom skulle hinna hämta Maja innan pappa åker. Hoppas att vi får vara lite barnvakt! =)

Skulle ha gått runt älven med tandra idag men blev inget, hörde inget så jag vet inte vad som hände :/
Tråkigt...

2 mackor och en glass är allt jag ätit idag, kanske man skulle ta sig lite makrill? Vore gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: