SKRIVET: 2008-07-03, kl 14:21:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

inlagd mamma

Mamma har varit inlagd i Falun över natten, stackars min mamma :(
Karolina åker hem kl 16 så efter det ska jag till lasarettet och hälsa på.
Vet inte ens om mami får komma hem idag.

Har en låt på hjärnan sen igår då jag hörde den på radion..
"Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna och så spotta han ut snuset.
Sa; min sköna får jag lov?"

Vill inte att Karolina den fina åker hem idag. Buhuuuuuu :/

Köpte PS2 + sing star igår så jag & Karolina har "sjungit" massor både igår och idag. Daniel ska köpa guitarr hero idag tror jag. Han tycker vi ska sälja Wii men Mario Kart daaaa??? :((((


Angelica Lindvall

Låten heter "En kväll i juni" och det är Lasse Berghagen som sjunger.



PUBLICERAT: 2008-07-04, 13:05:54 | URL: http://angelica1987.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: