SKRIVET: 2008-07-11, kl 22:31:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hatar rockstjärnor

Mått si sådär idag. Men jag biter ihop. Istället för att bryta ihop!
Fikade på almas på eftermiddagen. Sen kika vi lite på Kupolen. Darling köpte Guitarr Hero, äntligen! För som han har tjatat om det. Testat, längtat och suktat :P Testade nyss att leka rockstjärna, men neee inte alls kul. Och skitsvårt! Bläää :/ Tacka vet jag Buzz eller singstar :D

Var till Mika & Jonas ikväll vilket va trevligt. Basse + Mikas mamma & hennes gubbe var också där.
Hämtade (äntligen) blommor och gardiner från min lägenhet idag. Så jag placerade ut lite blommor ikväll. För ett tag sen slängde jag fula blommor som jag inte vill ha. Ska väl köpa lite fler sen, Älskling vill ha någon stor på golvet också.

Pappa & Marita fick flyga hem idag från Alta. Dom flög först till Oslo & sen Arlanda. Brorsan hämtade dom på Arlanda. Så nu är dom hemma..

Ätit en måltid idag, dock var den onyttig = ångest.

Ska prata lite med tandra på msn nu. Saknar våra långa msn-stunder vi hade för ett par år sen. Då vi skickade massa music till varann också.. Det va tider det!



Ähhhhh nu är jag så kissnödig så jag tror jag dör, bäst jag går och kissar istället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: