SKRIVET: 2008-07-06, kl 18:42:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Hata Göteborg

Festen va trevlig igår. Dom fick mkt presenter & så. Det serverades tacos men jag åt bara grönsaker, eftersom jag bara äter veg. Fast jag yogurt innan festen, hehe. Vi kom hem strax före halv 12. Båda jag & (fulla) Darling la oss direkt.. det va jag som ville hem ganska tidigt, inte alls kul att vara nykter när alla andra är fulla. Så var det som att Daniel bara drack mer och mer, drygt! Jag drack faktiskt ett likörglas med baileys, det ni :P Men det fick jag minsann höra *suck*

Laddade ner filmen "Hata Göteborg" häromdagen så jag tänkte se den strax. Daniel vill inte så jag får se den själv. Men om han inte ser den får han heller ingen blåbärspaj, ha! :P

Varit på Kupolen idag. Bytte in vårat wii mot spel och presentkort. Först tänkte jag ta 2 singstar-spel men valde istället Buzz. När jag får pengar blir det 2 singstar =D
Daniel tog 2 spel han också.. så ska han köpa gutarr hero när han får lön.

Imorgon är det pissiga måndagen igen då :(
Men nu är det bara 4 dagar kvar, sen har Elski semeeeeeeester!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: