SKRIVET: 2008-07-20, kl 19:56:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

folköl på krogen

Var meningen att jag, Mika, Daniel och Jonas skulle bowla idag. Men det var stängt på båda ställena :/
Typiskt.
Vi åkte till Torsång och fikade istället :)

Var till Mentalvårdsmuseet i Säter idag vilket var väldigt intressant!
Vi skulle se det med guidad visning kl 13 men det var för mkt folk så guiden frågade om det var några som kunde tänka sig att komma tillbaka till 14.30. Vi valde att komma tillbaka så vi åkte till Niklas (Daniels bror) & hälsa på. Söt-Filip var såklart hemma :D
Guidningen på museet tog nästan 1,5 timme.
Efteråt åkte vi till Daniels föräldrar. Fick även träffa Anna & Nathalie + Bengt, Eva, Niklas & Filip =)

Ikväll har jag & Darling gjort crépes *mums* åt 2 stycken och blev hur mätt som helst! *raaaaap*

Nu ska vi åka till Skräckbacken och låtsassola. Det är som att dricka folköl på krogen, ungefär.

Verkar som det blir att åka till Kolmården i alla fall. Wiiiiiiiiie.
Jag, Eva, Anna & Nathalie ska till Sthlm en dag senare också. Fast jag är inte helt 100 på att jag vill me. Har ju som ni kanske vet gått på Drottninggatan och sådant så många ggr iår, tror jag klarar mig flera år framåt :P

Jag måste fan köpa nya jeans! Har inga byxor som sitter bra. Får väl åka till Sågmyra någon dag och kika kanske.
Minns för några år sen, då ägde jag 6 par eller nåt. Och alla var såklart märkesjeans.. det var tider det :P
(när jag var en brat)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: