SKRIVET: 2008-07-27, kl 19:54:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Födelsedagsbarn

Var till Båtsta och badade idag, jag & Elski Pelski :) Såååå skönt!

På kvällen var vi och fikade hos Mikaela eftersom hon fyller år idag, hela 22 år. Stort Grattis till henne! <3
Efter det blev det att äta lite mat. Fyyyyyy helvete vilken ångest jag hade _innan_. Tårarna rann t.om :(

Vad ska jag göra?
Vart ska jag ta vägen?

Min mobil strejkade för ett tag sen, men det var tydligen kortet som var knäppt. Nu funkar skiten igen i alla fall ^_^

Längtar inte tills imortgon!!!!!! Blä facking jefla skitpiss dag.
Jag bara orkar inte.

Jag vill inte må så här mer. Jag vill inte ha det så här längre. Jag orkar inte mer. Jag vill inte va med mer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: