SKRIVET: 2008-07-12, kl 18:00:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

besökare

Blev väckta vid 4 imorse. Skjutsade en vän till akuten. Kunde sen sova en timme ungefär. Så idag är vi hur trötta som helst tror jag, i alla fall nu. GÄÄÄÄSP!

Anna & Filip var här mitt på dagen. Vi bjöd på quorn-lasagne & morotskaka :)
Vi spelade lite Buzz hehe.

Mamma & Kjell var här på eftermiddagen. Fikade & spelade buzz igen :P

Skulle egentligen gå en promenad med Mika idag men verkar inte bli nåt. Tråkigt. Men jag & Darling ska iaf gå, i Mellsta.

Imorgon kommer Bettan & Sofie hit för att se hur jag bor vilket ska bli väldigt trevligt.
Bettan (och kanske Sofie) ska ut idag. Jag vill också! Men orkar nog inte det :/
Men vill gärna umgås med dom någon gång & lite tjej-snack hade inte varit helt fel :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: