SKRIVET: 2008-07-16, kl 22:38:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Älsklings födelsedag

Stort GRATTIS på födelsedagen Älskling!
Han fick ju PS2 av mig för någon vecka sen och idag fick han Homer Simpson som man har i kylen. Varje gång man öppnar kylen säger han nåt, är 6 fraser :D
Rätt coolt faktiskt.
Så fick han en stoooor blomma av hans föräldrar idag + 2 normalstora.

Vi gick runt Kraftstation idag, jobbigt..
Sen följde vi med Bettan till hennes stuga. Kikade omkring där och hon visade oss fina badställen :)
På kvällen följde hon med oss till Kjell. Han bjöd på tacos vilket var gotti gott gott.

Handlat till tårtan och kakorna idag. Då blev det även en bakelse till Älskling & en chokladboll till mig. Som vi åt till filmen vi sett ikväll. Den va bra & jag rekommenderar den! Shutter heter den.

Nu har jag jätteont i magen, högra sidan.. och en del av ryggen. Ändå har jag tagit 2 värktabletter.
Dessutom harj ag ont i halsen. Kul =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: