SKRIVET: 2008-07-28, kl 22:17:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

aldrig riktigt slut

Jag stängde aldrig någonsin några dörrar,
jag bara gick ut.
Man saknar inte sånt som man redan har.
Jag märkte nog aldrig vad som hände,
förrän allt var slut?
-försent.

Var till Kupolen en snabbis med Mika idag. Hittade en kortärmad skjorta som det även var lite glitter på. Passar ju bra nu när det är Pride och allt ^_^
(inte för att jag ska dit men ändå..)

Var till lägenheten ikväll. Daniel putsade i barummet i nästan 2 timmar :P
Jag gjorde ren kylen, torkade dörrar, städskrubben m.m m.m. Mami & Kjell hjälpte till också. Dom är bara så facking jefla snälla så vi köpte present till dom idag. Dels ett ljud-kort med en guvernör *höhö* + en ram. Vi ska förstora ett kort på oss sen så dom får nåt att ha i ramen :P
hihi.

"du har visst någonting. Du har din frihet"
Frihet ja, jo jag tackar.

På ONSDAG då jävlar!!!!! Jag & Lii ska ju se Lasse då. Åhhhhh va jag längtar. Det är i alla fall något stort som händer, något som får mig att kunna andas ett tag till. Så jag orkar traska vidare i mina trasiga små skor...
Lyssnar på honom nu.

Mobila Teamet ringde förresten idag. *fånigt skratt*
Jag fick superdubbelmegastor chock!
Från och med nästa vecka behöver jag A L D R I G mer höra deras tjat. Behöver faktiskt aldrig mer se dom! Jag tänker aldrig mer ha med dom att göra. Dom kan dra åt helvete!!!! Jag har för länge sen sagt vad jag tycker och sagt att jag inte vill ha med dom att göra. Att dom inte gör något vettigt i alla fall.
Men snart så.. då är det verkligen finito :)
..ni tror ni vet så mkt. Men egentligen vet ni ingenting.


Har jag någonsin sagt att jag hatar psykiatrin?
För, vad har dom hjälp mig med?
ingenting.
Varför hjälpte dom inte mig ordentligt för 4-5 år sen? Då allt började.. (visst, jag har mått dåligt sen jag var 13 men för 4-5 år sen hade dom chansen)
Allt kan först låta så bra, men sen blir det ingenting av någonting. Och dom har fått chansen många gånger men inte fan hjälper dom en..

Det här blev ett konstigt inlägg, men ingenting är ju konstigare än mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: