SKRIVET: 2008-12-05, kl 23:42:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Vi hade i alla fall...

Det blev ingen bio med Darling, det blev med mami istället. Filmen vi såg var Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Helt ok och ganska rolig ändå, men inte jättebra och tror inte jag skulle vilja se den igen för den var ändå lite "jobbig" emellanåt. Mami fick bli Daniels stand-in eftersom jag tyckte att Daniel skulle vara hemma och vila istället. Dessutom var det väl ingen film han så där jättegärna ville se heller om sanningen ska fram. Men i duschen såg jag att han var helt röd i ögonen. Bella-doktorns ordination: VILA! =P
Han har jobbat 58 timmar den här veckan. Hehehe. Så ska han jobba några timmar imorgon också. Det är ju så dom egna företagarna har det i början, så nu vet han hur dom har det.. Fast Maud har enligt henne själv det ännu värre. Hon är vaken på nätterna så hon får därför aldrig sova. Det är hårt att vara politiker... mm eller hur. För centern är ju sååååå bra också. IDIOTER!!!! Maud är min mormors stora idol btw.. *not*
Många politiker ger ut böcker, så jag väntar på att Maud ska ge ut en också. Perfekt julklapp till mormor ju! Fast helst ska det vara ljudbok då Maud själv läser :)

Imorgon kanske jag får träffa Mika en stund, om hon har tid med mig :)
Men nu tror jag att jag ska lägga mig.. skittrött! Daniel ska bara dricka upp sin folköl..

ÄLSKAR DIG ÄLSKLING, TILL SOLEN OCH TILL MÅNEN OCH TILLBAKA IGEN! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: