SKRIVET: 2008-12-22, kl 10:27:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det jobbiga, vad är det?

Än har dom inte ringt, men dom kanske inte ringer alls.. jag hoppas ju att dom inte ringer! *gulp*

Ska snart åka och handla lite frukt. Sen måste jag köpa en liten liten klapp åt Darlo också, så han har nåt att öppna hos Kjell-Britt imorgon kväll :)
Jag ska ju faktiskt få 4 paket hihi.

Topp just nu:
Kent - Vy från ett luftslott
Timbuktu - Tänk om (egentligen är hela Timbuk´s skiva grym)
Britney Spears - Kill the light
Britney Spears - If U seek Amy
Timbuktu - Tack för kaffet

Ja, en jävla blandning helt enkelt. Men det är nog dom som spelas mest ändå. Sen brukar jag slänga in Winnerbäcks skiva Rusningstrafik också. Den är bra! Säg en skiva som inte är bra med den mannen i och för sig... lycka till!

Försöker sluta tänka på det. Bara glömma och gå vidare. Men är man svag så är man. Hur fan hade jag klarat mig nu utan Mannen? Mannen och musik just nu är det som hör till det bättre. Träning ikväll också vilket ska bli skönt.
Men det är också lite småjobbigt just nu. Dels ska det ätas, ätas och ätas lite till snart just för att det är jul. Inte för att jag kommer äta mer än annars men ändå. Det är ju mindre träning. Och så fort något blir jobbigt, som igår t.ex så tänker jag att jag ska gå ner mer i vikt och det snabbare. Jag vill ju bara fly! För det enda det handlar om är flykt. Vill jag inte tänka på just dom jobbiga sakerna så kan jag ju alltid ta till andra jobbiga saker, typ.. men inte fan är det enkelt.
** borde vara gränsen. Gränsen är nådd. Men jag är så rädd, så jävla rädd. Det är tillräckligt jobbigt som det är. Jag har tillräcklig ångest. Och min psykolog har ingen som helst erfarenhet av vissa av mina problem vilket känns för jävla bra alltså *ironi*
Visst, det är säkert annat som ligger bakom. Men tänk så är det inte bara annat då? Tänk vad skönt det vore att ägna något samtal åt just det jag behöver och som är det jobbigaste just nu... fan fan fan. Jag hatar hatar hatar.

Oj, vad öppen jag blev nu då. Det är ju nästan farligt. För det finns personer som jag inte vill att ska läsa allt för det ska gulligullas ena stunden och sen bryr dom sig inte ett fucking jävla skit. Vad är meningen med sånt? Tacksam för förklaring av någon.
Mika: Det gäller absolut inte dig, det vet du gullet :) *puss*


tess

Hehe tack :)



And I know, Britneys kill the light är sjukt bra!



PUBLICERAT: 2008-12-22, 14:19:20 | URL: http://latess.blogg.se/
mika

aww, tack gumman.. för att du tycker det, och för att du skrev det.. jag blir ju lite paranoid ibland annars ;) jag älskar dig otroligt mycket, det ska du veta!


elina

tror jag följt din blogg på lunar.. kram



PUBLICERAT: 2008-12-22, 19:03:26 | URL: http://www.trasselflikka.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: