SKRIVET: 2008-12-05, kl 11:36:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

thank god it´s friday!

Jaha, fredag. Skönt! Veckan har gått fort =)
Daniel ringde för ett tag sen: hitta på nåt att göra senare så kan jag jobba över.. :P
Han som va så trött imorse, fast han snodde ju mina 2 energidrycker med sig. Nog för att han frågade snällt och sa att han skulle köpa nya efter jobbet och det är ju ändå han som köpt dom :)

Just nu håller jag på att tvätta. Har gardiner kvar att tvätta bara. Skönt att bli av med skiten och skönt att slippa sånt under helgen, då vill jag bara mysa <3
Ikväll är det Danspass!!! Inte missa =)
Sen ikväll blir det bio. Längesen nu. Inte gått på bio sen Mamma Mia. Den måste jag ladda ner (fy mig!). Hade tänkt köpa den, men är för snål..

Jag vill spela patiensduell. Men antar att svärmor inte laddat ner det hon behöver. *suck*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: