SKRIVET: 2008-12-04, kl 10:11:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sova bör man

Jaha, huvudvärk. Kul :/
Vid 22 igår ställde vi oss och diskade.. :P
Men skönt att slippa se det när man kommer upp på morgonen. Sa åt Daniel att han skulle duscha för att han luktade så illa, luktade typ verkstad :P
Men han borde lägga sig tidigare än han gör, han beöver sova mer. Försökte läxa upp han igår. På helgerna sover han till 6-7 (ibland 8) men då har han somnat ungefär 3. Och under veckorna somnar han 23.30-00 ungefär, sen går han upp 5.35. Jag skulle då inte orka ha det så speciellt länge. Min bejbi ju, han måste må bra :)
Visst ett tag går det bra och man orkar säkert men håller man på så där för länge säger kroppen ifrån till slut.
Idag får han (vi) veta om han ska jobba på lördag. Det skulle inte göra såå mkt. Men det kan bli nästa lördag också. Och så ska han göra klart det där jobbet i Leksand någon helg också... baaaaaaah. Fan va jag klagar... Tur jag är hemmafru och kan laga mat och sånt :P

Jag vet också att föräldrar inte får mkt sömn, men han behöver väl inte vänja sig nu med en unge som inte ens finns än?! Nej, sov så länge han får...

Idag ska jag byta gardiner, äntligen till dom nya. Kommer bli fint. Krans på dörren, krubba, massa tomtar och änglar, ljusstakar, gardiner.. aaaaah det är JUL!
Måste köpa en julklapp till Nathalie också, men vad 17 köper man till en 11-åring?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: