SKRIVET: 2008-12-09, kl 19:02:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

signerad bok

Mötet gick bra. Åt lunch bland alla pensionärer sen, även det gick bra. Fick mitt armband utbytt eftersom det var trasig. Köpte boken El choco idag eftersom författaren och berättaren (han det handlar om) satt där och signerade. Skulle ha varit på föreläsningen igår och lyssnat på dom, men eftersom jag hade så ont så sket jag i det. Tråkigt nog =/
Men det är väl kanske inte lika kul att gå själv heller.. Författaren ritade en tomte i min bok hihi.
Redan börjat läsa och det verkar vara en bok man inte direkt vill släppa.

Nu har jag nyss lagat mat och diskat. Så nu har jag ont i ryggen. Blir indisk mat med ris och naan-bröd :)
Just den här indiska maten har jag aldrig ätit förut, hoppas det går att äta. Lite starkt kanske är bra för halsen.

Snart kommer Daniel hem. Igår skulle jag ha varit på 22-årskalas. Eftersom Daniel jobbade över så ville födelsedagsbarnets hustru att jag skulle ta med en annan karl och hon föreslog den här mannen men sen hade jag för ont för att orka helt enkelt så jag fick lämna återbud. Det blev då att denne man fick sova över hos oss så att jag & han skulle kunna gå på dagen-efter kalas idag. Att sova på en soffa var inte fint nog för honom så han fick sova i sängen med Daniel :)
Jag sov alltså på soffan. Är det kanske därför som min rygg är extra känslig idag? Det jag är irriterad över nu är att han STUCKIT! Han skulle träffa någon jädrans journalist. Så det är viktigare än ett kalas?! Det var liksom min present.. så nu har jag fått lov att köpa något. Dumma människa!


mika

vahh? stack han? :( vilken elaking.



PUBLICERAT: 2008-12-09, 20:36:17 | URL: http://m1ka.blogg.se/
Ingela

Haha, jag fattar ingenting, har du haft Persbrandt där eller är det en katt, eller vadå? Berätta nu! :D



PUBLICERAT: 2008-12-09, 20:37:45 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: