SKRIVET: 2008-12-09, kl 09:43:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

S M Ä R T A

Jag har så jävla ONT! Jag skulle mer än gärna dö bara för att slippa den här fucking smärtan. Men då skulle jag bara dör ett par dagar, tills jag mår prima som en ballerina igen..
Dessutom har jag ont i halsen och är lite förkyld. Daniel är täppt i nesan och har lite ont i halsen. Han skulle ändå jobba till 18 idag. Lars som Daniel jobbar med kallar dom som jobbar över för horor.. :P
Men vad har man för val i dagens samhälle? Dessa tider...

Timbuktu - Tänk om har blivit min favoritlåt just nu =)

Nej nu måste jag åka. Ska ha möte. Daniel har möte just nu. Nervösan! Han kom hem med värsta paketet som han köpt till mig. Han skrev sms till mig på morgonen att han fixat julklapp. Han jobbade så jag frågade om jag skulle få en gruvmaskin (dom gör ju gruvmaskiner på hans jobb.. ) "ja du ska få en ovanjords så vi slipper gräva gruvor."
hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: