SKRIVET: 2008-12-29, kl 22:39:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Revyn...

Det var kul kan jag säga! Tror dom fick med allt.. Aqua Nova, Ornäs Skola, Stationsgatan, politiker m.m m.m =)
Så hade dom med "Trafik-Birger" och det var så klockrent! Mindes allt sen jag gick i låg/mellanstadiet.

Kom nästan nyss hem så jag ska snart krypa ner i sängen. Köpte ju tidningen Misstänkt idag så jag har lite att läsa. Men samtidigt vill jag läsa boken. Vill ju inte släppa den där boken!

Imorgon ska jag till Rehab- vill INTE!!! Det är bara tråkigt, känner inte ett dugg för det och har aldrig gjort. Skulle ha träffat en polare men det blir inget tråkigt nog =/
Men karln kanske slutar tidigt imorgon, beror på när dom blir klara med det som måste vara klart. Hoppas kan man ju alltid! Har en del tvätt också. Fan vad tråkigt allt känns =(
Vill göra nåt kul ju. Umgås med någon..

Jag fick en tanke idag.. tänk så tar jag för mkt på vänskap, tänk så tror jag att vänskap ska vara mer än vad det egentligen är? Hmmm.. förvirrande och luddigt men ähhhhhhhhh

Om jag orkar ska jag åka till Papi med förkylningste imorgon, kan ju behövas. Som tack för biljetterna :)

*deppo*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: