SKRIVET: 2008-12-27, kl 18:00:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pust och stön

Fyspasset var ungefär så drygt som jag hade trott. Riktigt drygt med andra ord! När jag hade en eller två stationer kvar på första varvet så undrade jag hur 17 jag skulle orka 2 varv till, men det gick =)
Vissa stationer var jobbigare än andra. Utfall med vikt t.ex..
Sammanfattningsvis: Styrka är inte min starkaste sida! =)
Och idag var det ju bara uppvärmning, stationer (bara styrka) och så nedvarvning med stretching.
När jag skulle gå NER för en trappa efteråt var det knappt att benen bar kan jag säga. Hehe.

Gott med mat efteråt. Spagetti och köttfärssås =)
Kanske lite väl mkt vitlök, men ähhhh. Ska ju bara vara hemma ikväll så det gör väl inget.
Tänkte se lite Björn Gustafsson nu. Sen har vi hyrt en film som vi  ska se.


Angelica

Än så länge är jag jättenöjd med kameran, helt fantastisk bildkvalitet :-)



PUBLICERAT: 2008-12-27, 19:48:41 | URL: http://texaslover.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: