SKRIVET: 2008-12-15, kl 16:45:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nobelpris till min vän...

Håll i er nu!


Pratade lite med T idag. Jag berättade att dagens höjdpunkt var att jag fick en kupong från Ica Kvarnen, vi får gratis juleskum :)
Då kom hon på vad min huvudvärk beror på, det är ju så att allt julskum jag stoppar i mig skapar spänningar i huvudet. Kroppen visste att kupongen skulle komma just idag. Så nu ska jag fråga neurologen om vad hon tror, då kommer T alltså få Nobelpriset. SEN kommer det göras en film om hennes liv. Rollen som henne kommer hon spela själv. Rollen som M (hennes sambo) kommer Robert Pattinson spela, han spelar vampyren i Twilight för er som sett den.
Hon kommer sen gifta sig och även jag kommer vara med i filmen. Om jag känner att det är rätt så kommer jag gifta mig med den som spelar rollen som D.

Slutsatsen av detta är: Huvudvärken kommer bli jobbigare för att hela mitt liv kommer vändas upp och ner. Jag kommer bli förvirrad av allt som händer. Och till slut kommer alltså mitt huvud att explodera i ett godisregn av värktabletter.

Det är bäst jag ger fan i allt julskum helt enkelt!


Ingela

Åh, Robert Pattinson..DREGLA



PUBLICERAT: 2008-12-15, 22:04:12 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: