SKRIVET: 2008-12-30, kl 21:22:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Näst sista...

Ja, snart är näst sista dagen på det här året slut. Tycker det här året har gått i en rasande fart ändå. Den 3/1 -09 är det ett år sedan jag lämnade psykiatrins avdelning i Falun. Wohoooo, det är nästan värt att fira =)
Det bästa som hänt är att jag träffat Daniel och att vi blev tillsammans.
Det häftigaste är ju så klart Bungy jump hoppet.
Har faktiskt lite mål inför nästa år. Det handlar b.la om att jag ska lära mig nya saker. Spela gitarr och köra bil!

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen. Varit till sjukgymnasten i alla fall vilket gick bra. Kollat på en film och sen tränat på kvällen. Jag & Darlo åt mat på Kvarnsvedens Krog. Götta måste jag säga!
Nu tror jag vi ska spela lite Buzz.

Hur fan ska jag göra imorgon??? Jag behöver en kofta tills imorgon! Kan ju inte bara ha klänning, kommer frysa. Även inomhus, jag lovar.. :/
Om någon har en svart kofta att låna ut så kan ni ju höra av er.
Ska fråga Nathalie & A imorgon. Dom delar i och för sig garderob. Men dom kanske har nåt som passar? Hoppas det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: