SKRIVET: 2008-12-01, kl 08:55:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

måndag igen...

Men dra åt skogen vad trött jag är! Hade så svårt att somna igår också, alla tankar rusade iväg men till slut somnade jag...
När klockan ringde så ville jag bara somna om, ville inte alls gå upp =(

Litar inte ett dugg på vågen! Har ju ätit, ätit och ätit lite till i helgen samtidigt som det har varit NOLL träning. Gick en promenad i ca 45 min om det räknas. Nog för att jag inte stoppat i mig hur mkt som helst. Åt inte 4 hamburgare direkt när vi åt det, det blev en. Men jag fattar inte..vågen påstår att jag gått ner.
Nåväl. Ikväll blir det träning. Kan inte bestämma mig för vilket pass bara =/
Dagens i-landsproblem! Vore skönast att träna det första passet (av dom jag kan tänka mig) för att sen hinna få "kvällsvila".

Fattar inte varför jag sitter här och segar. Borde göra mig klar. Håret är jätteblött och jag ska gå om ca 20 min. Osminkad och blek. Vill bara vara hemma idag. Inte för att jag inte gillar praktiken utan för att det är måndag och jag är för jävla trött! Så är det alltid så drygt i början på ett nytt ställe. Det känns inte som man gör så mkt. Jag vill ju att det ska gå i ett hela tiden, full fart så man glömmer tiden och att det går bra fast man är trött. Idag kommer det bli så segt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: