SKRIVET: 2008-12-20, kl 22:02:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kassaskåp

Här kommer det tråkigaste inlägget på länge:

Om det är någon som har ett litet kassaskåp till salu kan ni ju alltid höra av er. Tror att jag kan behöva ett, får reda på mer på måndag.

Snart ska jag sova. För imorgon ska jag upp i tid för att åka till Maja :)
Daniel ska jobba dårå..
Haft besök av Bettan & Anders på eftermiddagen. Jättetrevligt!
På kvällen solade & bastade jag med Darling. Skönt med lite relax.

Nästa vecka blir tuff. Åka runt till allt och alla.. men det kan ju bli trevligt.
23/12 Vara hos Kjell-Britt på kvällen
24/12 Äta hos Daniels föräldrar på eftermiddagen och vara där hela kvällen
25/12 Till Daniels moster i LA (kan ju alltid låtsas att vi ska till USA :P )
26/12 Till min pappa & Marita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: