SKRIVET: 2008-12-01, kl 13:53:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag ger dig alla stjärnor!

Början av arbetsdagen kändes hur seg som helst och tiden gick i snigelfart. 1 timme kändes som 10 timmar, ungefär. Inte heller så kul när den andra pratar i telefon, sitter vid datorn (msn och liknande) och sen snackar oviktiga saker med andra. SUCK SUCK SUCK!

Sen frös jag hur mkt som helst. Stod och typ skakade. Skönt att komma hem. Ätit lite fiskbullar, ska snart åka till Falun :)

Måste försöka fixa klart alla julklappar snart också. Ska beställa några idag tänkte jag. Finns så mkt kul. Svårt att hitta nåt riktigt bra till min vapendragare. Helst vill jag plocka ner stjärnorna från himlen ju (:

 

Jag ger dig inte min morgon, inte min dag.
Du får nåt så mycket bättre.
Du får hela jävla jag.
Hela underbara unika jag.
Inte nåt så fjuttigt som en morgon och en dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: