SKRIVET: 2008-12-12, kl 23:45:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag är ju så där äckligt mogen ibland

Jaha. Kevin vann. Snacka om tråkig Idol-final =/
Min mormor röstade på Kevin. Hon hade tydligen koll på vilka alla dom gamla var också, dom från tidigare år. Något jag inte har.
Än mindre förstår jag mig på folk som åker dit. Vad är det att se och höra? Fjortisar som skriker?!
Jag vet att jag är äckligt mogen ibland och löjligt tråkig men men sån är jag :P
That´s it!
Tror jag tröttnat på Idol t.om.. audtion-turnén är mkt roligare i så fall. Olga rockar hahaha
Lars var också grym. Vad är det med folk som provocerar? Jag bara älskar dom :)
Dom som skapar riktiga rubriker och där folk väljer sida. Antingen hatar man dom eller så älskar man dom.

Åkte till Kjell-Britt för lunch idag. Mormor & moster var också där. Så pratade vi om läkare av andra anledningar. Då kom jag på att jag hade ju läkartid IDAG! Panik!!! Fick för mig att det var kl 13 dessutom (kl var 13.15 när jag kom på det) men kollade kalendern och såg att det var 15.00 *puh*
Konstigaste läkaren någonsin, jag lovar. Han sa inte mkt och visste rent ut sagt inte ett skit. Jag undrade innan varför jag skulle dit och nu efteråt undrar jag om möjligt ännu mer. Han var ganska tyst av sig, vred och vände på sig. Kanske var det en AT-läkare som var tvungen att göra en del av sin tjänstgöring (sk praktik) inom psykiatrin vilket han inte aaaaalls hade någon lust med. Brukar vara så, dom är inte ett dugg intresserade utan mer eller mindre tvingade.
Han hade inte ens läst min journal innan utan det gjorde han någon sekund när jag satt där. Tydligen visste han inte ens vad jag har för diagnos. Skumma människa.

Efter läkarbesöket blev det Kupolen ett tag. Fika på Wayne´s b.la :)
JAG HATAR ATT KÖPA JULKLAPPAR TILL GAMMALT FOLK!!!! Dom har ju allt. Fast jag vet inte ens vad jag ska köpa till mamma och hon är väl inte gammal? Hmm. Sen har jag bara syrran och min moster kvar tror jag + Filip, men till Filip ska Daniel köpa. Kanske jag köper nåt litet till Maja. Ska ju dels trycka på en tisha. Hon kommer bli sötaste dalkullan ever jag lovar! Btw så ringde hon till sin farmor idag. *sötunge*

Idag har jag fått veta att man kan lära sig saker att se på Simpsons. Det är Daniel ett levande bevis på. Kanske man ska börja kolla på Simpsons? Jag tröttnade ju på det förut..


tandra

Bytt namn på bloggen. www.nogg.se/Nannas och simpson är en grym serie :P kramis



PUBLICERAT: 2008-12-13, 00:08:16 | URL: http://www.nogg.se/Nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: