SKRIVET: 2008-12-06, kl 16:17:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Gallej

Precis kommit hem. Stått i receptionen, helt alone.. snacka om tomt det var där idag!
Sen in på Kupolen lite snabbt. Kollade jeans men kom på mig själv med att då ska man ha mkt tid över och tålamod. Hatar att prova och hitta jeans. Flera ggr har jag nog köpt jeans som egentligen inte kännts helt hundra :/
Träffade på min kompanjon där i alla fall, B2 ju :D
Darling hämtade mig och nu ska vi vila. Han har jobbat till 16 idag.. ikväll är det PARTAJ hos Bettis. Men vette tusan om jag orkar gå ut. Känner mig så jäkla trött utan att veta varför.. Men förferren är ju alltid roligast så :P
En hemmafest vore på sin plats. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll men jag tror jag har det på det klara..

Imorgon fyller en kompis år, eller bekant kanske? Ähhhh orka bry sig!!!

[VILA]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: