SKRIVET: 2008-12-05, kl 16:07:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bra kväll och helg

Håller på med mat. Får bli något snabbt och enkelt; pasta med quorn"kött"bullar för jag kom inte på nåt annat. Om lite mer än en timme kommer Darlin hem. Men jag måste äta snart eftersom jag ska dansa :)
Var till den sk julmarknaden i Kvarnsvedens centrum. Den största hittils jag varit på iår. Kanske blir en på söndag, men börjar tappa hoppet för att det finns någon bra och stor julmarknad. Men man kanske ska ge gruvan en chans? Får se om det hinns med, ska ju till svärföräldrarna och fika också, Kjell-Britt är också bjudna :)

Det här blir nog en bra kväll. Hoppas då det i alla fall. Helgen kommer nog gå i rasande fart dock. Nästa vecka har jag mer saker inplanerade, möte, samtal och läkarbesök t.ex. Får passa på då att fråga om min knöl och utslag, eller så inte..

Bäst jag kollar maten!


Juneau

"Var till den sk julmarknaden i Kvarnsvedens centrum. Den största hittils jag varit på iår. "





HAHA DÅ ÄRE FAN ILLA :)



PUBLICERAT: 2008-12-06, 08:17:57 | URL: http://machinemadegirl.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: