SKRIVET: 2008-12-18, kl 10:22:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Bara om min älskade väntar

Om idag inte var en ändlös landsväg
Och i natt en vild och krokig stig
Om imorgon inte kändes så oändlig
Då är ensamhet ett ord som inte finns

Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hans hjärta sakta slå
Bara om han låg tätt intill mig
Kan jag bli den jag var igår

Den låten är ju så fin! Men nu har jag bytt, så nu spelar jag lite LW. Försöker komma i balans, får se om detta funkar..

Igår kändes det jobbigt. Bara jag tittade på Mannen så kom det tårar. Just för att jag saknar honom! Och det, det känns så jävla jobbigt :(
Han känner likadant. Det kanske låter sjukt eftersom vi ser varandra varje dag. MEN, hur mkt ses vi och hur mkt har vi tid då vi bara är själva? Jag minns det knappt.. För hela tiden är det bara att äta kvällsmat ihop och sen sova ihop. Wow liksom... :/
Försöker tänka framåt, det blir bättre sen. Men just nu är det tungt. Jag har typ rasat ihop. Pga det fysiska. Det är bara så jävla jobbigt just nu! Sist vi åt ihop var i måndags och då var båda så trötta så det blev korv med bröd. Ikväll ska han äta julbord med jobbet. Imorgon ska vi antagligen göra saker ihop. Blir nog äta något gott, bowla och sen hyra film. På lördag ska vi sola och basta :)

FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN MANNEN!
Det är ju han som får mig att orka lite lite liiiiiiite till hela tiden. För är det inte psykiskt så är det tamejfan fyskisk.
Förut skrev jag ner vilka låtar som skulle spelas på min begravning men det har jag bytt till bröllop. Hur bra är inte det? :D

Vad är det för en jävla elit som florerar?
Ge mig nåt för jag är så låg så imploderar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: