SKRIVET: 2008-12-03, kl 15:32:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

avbrutet.

Praktiken blev avbruten. Jag ringde FK, hon tyckte inte jag skulle gå dit idag och så bokade vi in ett möte. Så jag träffade henne vid 11, då bestämde vi att jag skulle avbryta och hitta en ny plats. Känns bra drygt men vad göra liksom...? Nu gäller det bara att hitta ett nytt ställe, det är ju omöjligt att hitta praktik. Vill vara på ett BRA ställe också!
Fikat på Almas, varit till svärmors jobb, varit till Daniels jobb och sen Kupolen. Ewa fick en blomstergrupp och den blev hon jätteglad för, hennes jobbarkompisar tyckte också att den var fin :)
Lämnade lite mellanmål till Darling, bl.a frukt, kex och energidryck :P

Idag jobbar Darling till 20 om han orkar. Suck suck suck. Tråkigt i längden ju =/
Kanske åker till Cozmoz, tror det i alla fall. Träffade en på Kupolen. Frågade henne om hon skulle dit, eller hon frågade om jag skulle dit "om du ska" :P
Vadå barnslig? Men jag vill då inte rita!!!

Börjar bli hungrig, om man skulle äta lite spagetti med köttfärssås (heter det så när det är med quorn?) kanske..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: