SKRIVET: 2008-08-06, kl 20:32:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

this day

Blev lunch med mamilainen i stan idag, på Café Caal. Sen kikade vi runt lite. Hittade en present till pappa, en mini-bok om "hans" år vilket jag tror han kommer bli glad över =)
Sen gick jag & Mika till Esplanad och drack kaffe. Bettan & Anders kom även dit.
Efter det åkte jag & Mika till ICA Maxi. Där köpte jag en hårklämma som Kjell ska få :D

Ikväll har jag & Darling gått runt älven med RUS. Längesen jag skrattade så mkt :D
"Men dom kanske vill bli tatuerade av dig sen"
"ja, dom är ju så små. Skitbra! *tjopp* så är alla tatuerade"
HAHAHAHA

"Känner ni till Ronja?"
Alla: Jaaa, Rövardotter.
"Nej, inte hon.. hon som är sjuk på låtsas kan man säga. Hon vill åka till sjukhus, med ambulans"
Jaha, hon.
hahaha

Ni skulle ha varit med för att fatta..

En från Rus sa direkt "Har du gått ner i vikt? Varför det? Har du bantat? Mår du inte bra?"
ehhh, what?!?
Blev rätt glad ändå att det syns. Har ju ändå gått ner 7-8 kg på ungefär 3 månader. Mer får det inte bli säger andra. Själv vill jag gå ner ca 3 kg till. Det vore perfekt.

Nyss diskat och plockat lite i köket. I helgen blir det nog storstädning.
+ att vi ska sätta upp min takkrona i vardagsrummet. Längtar! För den är ju bara såååå fin :) hihi.
och så ska vi byta glödlampor och sådant kraffs lite överallt..

Den här veckan går fort, känns som den rusar iväg. Nästa får gärna gå i snigelfart i och med att Darling har semester då =)

Jag älskar dig så otroligt mycket, Daniel! *puss mitt hjärtegryn* <3

Daniel


mika

tack för idag. men du ska INTE ner mer i vikt.. du blir sjuk.. förstår du inte de? grrrrr.



PUBLICERAT: 2008-08-07, 00:32:48 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: