SKRIVET: 2008-08-18, kl 18:19:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

segt.

Ganska så seg dag idag.
På förmiddagen var mami & Mika här. Drack lite kaffe med dom och Älskling kom hem tidigt idag p.ga sömnbrist. Stackarn :/
Till sen lunch blev det varma mackor med svampstuvning på.

Fy fan va trött jag är! Somna sent igår kväll/i natt..

Jag vill ut och gå men det är ju så tråkigt väder. hmm. Vad ska man hitta på? Jag har ju såå tråkigt just nu :(
Och ingen vill ju spela heller. JAG HATAR ER ALLIHOPA, JAG HOPPAS NI VET DET!!!!
Grrrrrrrrrrrrrrr


C h r i s t i n e -

Jag läser faktiskt inte så många, har svårt att fastna för bloggar, men jag gillar riktigt personliga bloggar, inte bara om ens vardag utan allt och dom som skriver om sina åsikter :)



PUBLICERAT: 2008-08-19, 12:02:59 | URL: http://christiinek.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: