SKRIVET: 2008-08-29, kl 22:50:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

samma läkare..

Skönt att det är fredag :)
Idag har det inte hänt så mkt. Lunch med stora delar av CFS-gänget.
Fika på Almas på kvällen och sedan Kupan. Köpte bara mascara. Nej det gjorde jag inte alls. Nu ljög jag. Köpte även ett nytt Buzz-spel :D
Blev The Big Quiz. Har sedan tidigare Mega quiz.

Hämtade moster på tågstationen ikväll, tåget var försenat ca 20 min. Jävla SJ!

Min vän som blev inlagd igår blev hemskickad idag. Men är det så konstigt? Hon träffade ju (S)k idag. Jävla idiot, fan va jag hatar honom!!!
Han är verkligen en jag skulle vilja ställa mot väggen. Och även när jag mått dåligt har jag inte varit den som hållit käften, så jag skulle nog fråga honom både ett och annat, var så säkra. Tacka vet jag M =)

Skickade blomma till en vän igår kväll så den skulle komma idag. Men hon åkte bort idag.. ringde då företaget och dom ändrade till måndag. Perfekt =)

Fick läkartid idag, 25e ska jag till samma läkare som jag träffade i juli. Rekord, att få träffa samma 2 ggr! Wohooo =P
Hon är bra i alla fall. Dock är hon stafettläkare, så hon försvinner väl lika fort som hon kom.

Händer i september:
9/9 Tandläkaren
10/9 FK
25/9 Läkaren

Tillkommer säkert fler saker också..
Kanske blir att informera i skolorna också, i alla fall höstadiet. Orsa m.fl. Det ska bli kul!


tandra

fult att ljuga bella, fy dajjj! :-* pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: