SKRIVET: 2008-08-25, kl 18:13:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

per i hagen?

Stackars Älsklingen, han hade så ont i magen i natt. Han sov knappt något alls i natt :(
Inte jag heller eftersom han var uppe en del och jag hade allmänt svårt att sova. Älskling satt mest på sängkanten för att han hade så ont. Önskade att jag kunde blåsa bort det onda..
Det vattnades i munnen för han och det kändes då som han skulle spy.

Så idag har han varit hemma från jobbet. På eftermiddagen var han till doktorn, jag följde med. Så jag satt i väntrummet och läste en mama-tidning :)
Brukar läsa Barn och Cancer när jag sitter i väntrum, men det numret som låg där har jag redan läst..
mama-tidningen var väldigt intressant hehe. Hann inte riktigt läsa klart tills han var klar.
Han fick i alla fall lämna en massa prover. Så vi får väl se om det visar något. Läkaren trodde att det kunde vara antingen gallsten eller intollerans mot någon maträtt. Han får kanske åka till Falu Lasarett längre fram för mer undersökningar.

Många säger att man aldrig får hjälp osv men mamma tog dom i alla fall på allvar. Men det kanske inte var så konstigt när det gällde andningen?
3/9 åker hon till Örebro för en andra operation. Hoppas hon bara behöver dit en gång till efter det. Lilla mamma...

Fick en "lyckopeng" och 2 trisslotter av mami igår. Sweet!

Nu har jag inte så mkt för mig. Har småplockat lite hemma idag, varit ganska effektiv mot vad jag brukar *hmm*
Nu vill jag spela patientduell *nerd* med Robin men det vill ju inte funka :(
AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHH

Älskling leker med nåt spel. Man bygger en egen figur.. den har han döpt till Bellosaurus. hehe. Väldigt hedrande må jag säga.

Skriver kanske mer senare, om det skulle hända något i mitt trökliv.

Älskling; kanske bäst att du går till Per i Hagen så han får lägga en sten på magen? ;) *pöss*
Mami: Vet att du inte läser men ändå. Var rädd om dig! Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. *stor kram*


karolina

bellis!!! saknar dig. riktigt mycket. jag vill spela singstar och sjunga diggilodiggiley. den var jag vass på. hur är allt med din mamma? jag har glömr att fråga förlåt

hoppas daniel blir bättre i magen snart, hehe. så ni får sova lite.

sen hoppas jag att ni kommer till skåne nu nån gång i höst. det hade varit såååå tokmysigt.



puss mitt lilla hjärta!



PUBLICERAT: 2008-08-25, 22:11:59 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com
Lotta

Låter precis som gallsten, stackarn :/

Jag hade såna anfall varje natt i flera månader. Det gjorde så ont att jag varken kunde ligga, sitta eller stå. Jag bara grinade och spydde, för smärtan släppte lite när jag spydde.

Till slut var det så illa att jag i princip inte kunde äta&dricka nånting, sov ingenting och hade så inihelvetes ont att inte ens morfin hjälpte.

Det är inget jag önskar min värsta fiende ens.



Så OM det är gallsten hoppas jag att han får göra ett UL snart och opereras snarast så han slipper samma elände som jag fick genomlida.

Ge karln en kram från mig sen :)



PUBLICERAT: 2008-08-26, 06:42:23 | URL: http://uzi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: