SKRIVET: 2008-08-14, kl 09:16:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

NEJ, NEJ, NEJ!

Jag är inte intresserad av att delta i tävlingar där jag kan vinna en "jääääättefiiiin" ansiktsmask, eller "världens bästa mascara" (absolut bäst, jag låååååvar). Jag skiter i om du lottar ut din egen livmoder till den som ger dig din miljonte kommentar. Det jag vill säga är att sluta ge mig kommentarer om sådanna skittävlingar (ja, det är vad det är..). Hör av er när ni har något att säga som rör inlägget jag skrivit.
Jag är heller inte intresserad av någon jefla design som ni gjort. (Jag är för snål för sånt :P) Sorry brudar!
Nej, men vill jag ha något annat så fixar jag (eller Älskling) det.. PUNKT SLUT!

Och många sitter där ute och bara droppar kommentarer för att få fler läsare till sin egen blogg. Det är bara patetiskt!
Om någon haft en helvetesdag kommer ändå kommentaren "hoppas dagen varit bra. läs gärna min blogg. kram". Snacka om hån...

VÄX UPP FÖR FAN!

//
En irriterande Bella som tycker senapsgula kläder är fult, ovasett om någon försöker bevisa motsatsen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: