SKRIVET: 2008-08-04, kl 16:50:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Miss negativ

Fatta, jag vill till Stockholm!!!! Darling frågade om vi ska vänta tills den 30:e men varför ska jag vika mig för andras skull?
Frågade mamma om hon och Kjell hade lust att åka ner på lördag över dagen, men fick ett mesigt "nej" till svar.
Huvudsaken är väl att jag & Darling åker i alla fall. Det blir nog bra det också ändå till slut. Hoppas då det.

Ringde syster för ca 1,5 h sen och hon sa att hon skulle ringa upp för hon hade inte tid då.

Nej ni gott folk nu ska jag bege mig en bit bort. Kolla posten, lämna byxor.
En kompis åker utomlands den 14:e & jag vill ta mig fan också!!!! Men jag får allt vänta till 2009. Och jag pallar inte. Vill försöka fly från all skit åtminstonde i en jävla vecka. PUNKT SLUT!

Nästa vecka hägrar semester. Och? Det händer ju ingenting ändå.

Miss Neggo har talat.
Så jag sätter punkt för sista raden.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: