SKRIVET: 2008-08-22, kl 21:45:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

helg, sug å svälj

Den som väntar på en chans att få komma någonstans,
låt drömmen bli den verkligenhet du inte trodde fanns,
flickan i min sång finns med mig varje gång, i en fantasi känner man sig fri.

..ja så där fortsätter den.
Den låten hoppas jag få höra ikväll!
Wiiiiiie. Jag, syrran m.fl ska ut.
Darling orkar inte pga att han jobbat tidigt idag. Synd men jag får nog kul ändå. Hihi.

Varit till Säter ikväll. Först till Niklas & Anna för att Niklas har fyllt år. Blev smörgåstårta och sånt. Filip var helt galen idag haha.
Sen var vi till Daniels päron för att hjälpa dom med nya datorn. Deras bärbara var ju sååå fin! *vill ha* :P
Min är faktiskt 1,5 år gammnal så det är kanske dags att köpa ny nu? Hihi.
Annars får jag fjäska för dom och byta. Det beror dock på vad dom har för grejjer, vvc ffs. Våga Vägra Celeron. haha.
-datanörd-

Nej gott folk jag måste göra mig klar typ NU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: