SKRIVET: 2008-08-09, kl 21:35:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Gubb-kalas

På förmiddagen var vi till svärisarna. Även Anna, Niklas & Filip var där :)
Dom andra åt mos & korv men jag åt bara mos eftersom Älskling inte värmt min örtbiff tillräkligt :P
Sen vart det Kupolen ett tag. Köpte en hårslinga, "fjäskchoklad" & en bok till Kjell.

Ikväll har vi varit på Gubb-kalas hos Kjell-Britt eftersom Kjell fyller åt. Han fyller på måndag men då är inte vi hemma.
Han blev glad för presenterna i alla fall :D
Vi åt västkustsallad.

Nej, jag tror det är dags att packa nu så jag måste väl göra det. För imorgon åker vi till El Stockholmo!!!!
FÖR JAG SKA HOPPA BUNGY JUMP!!!! =))))


Johanna

Shit, du är inte lite cool som ska hoppa bungy jump! Har haft chansen men bangade! :p

Förresten vart bor du?

Ska ni till skansen och wasa så kan jag även rekommendera aquaria vattenmuseeum! Mysigt att gå där om vädret inte är det bästa!



Förresten, vart bor ni?

kram kram



PUBLICERAT: 2008-08-09, 22:21:59 | URL: http://johannamariams.blogg.se/
Johanna

Haha, njaa det kanske inte är riktigt samma grej. Men båda grejjerna är ganska omtumlande! Och det krävs att man är modig och stark för att kunna hoppa fritt så där! Jag var inte så modig! haha

HA en super weekend i här i Stockholm och shoppa lite skor åt mig tack!haha :)



Sov så gott!!



PUBLICERAT: 2008-08-09, 22:33:00 | URL: http://johannamariams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: